Klacht C1000 (gestopt): Verkeerde opwaardeer voucher

Klachtnummer
# 9526
Gebruiker
Rene de Jongh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag hebben wij bij C1000 een opwaardeer voucher van €20,- van Telfort gekocht. Althans dat dachten wij, de volgende dag bleek bij controle dat de medewerkster van C1000 per abuis een voucher van Vodafone had meegegeven in plaats van Telfort. Dus wij de volgende dag naar C1000 om de juiste alsnog op te vragen. C1000 wil echter van geen wijken weten en weigert deze in te wisselen voor die van Telfort omdat volgens hen deze niet geruild kan worden. Er is o.i. geen sprake van een ruilactie maar er is sprake van een verkeerd geleverd product.

De oplossing

Er is o.i. geen sprake van een ruilactie maar van een door C1000 verkeerd geleverd produkt. Wij verwachten dat C1000 kosteloos alsnog een opwaardeervoucher van €20,- van Telfort ter beschikking stelt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat C1000 (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over C1000 (gestopt)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen