Klacht Cabaly.com: Ik heb het door mij betaalde Spabad Pro nog steeds niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535082
Gebruiker
Gebruiker1619724938
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 15-4-2021 heb ik bij Cabaly een mooi Spabad Pro betaald voor 49,99 euro. Cabaly stuurt mij een e-mail; Onze producten worden binnen 24 uur direct vanuit onze leverancier verzonden. Vanaf het moment van verzending bedraagt de gemiddelde levertijd momenteel 7-14 werkdagen naar Nederland. Deze 14 werkdagen zijn nu verstreken en ik heb dit mooie Spabad Pro nog steeds niet ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Cabaly er voor gaat zorgen, dat het Spabad Pro bij ons thuis bezorgd wordt.
Geboden oplossing
Gabaly.com heeft niets van zich laten horen. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Gabaly.com heeft al een heleboel mensen opgelicht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cabaly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Cabaly.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen