Wij vinden dat Cabaly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Cabaly.com: Ik heb het door mij betaalde Spabad Pro nog steeds niet ontvangen.
Details
Klacht
Op 15-4-2021 heb ik bij Cabaly een mooi Spabad Pro betaald voor 49,99 euro. Cabaly stuurt mij een e-mail; Onze producten worden binnen 24 uur direct vanuit onze leverancier verzonden. Vanaf het moment van verzending bedraagt de gemiddelde levertijd momenteel 7-14 werkdagen naar Nederland. Deze 14 werkdagen zijn nu verstreken en ik heb dit mooie Spabad Pro nog steeds niet ontvangen.Gewenste oplossing
Ik wil dat Cabaly er voor gaat zorgen, dat het Spabad Pro bij ons thuis bezorgd wordt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.