Klacht Cadeau Discount: Zeer slechte klantenservice die amper reageert en weigert om het probleem op te lossen.

W.P.M. Zomerveld

Ik heb 3 kledingstukken besteld bij Cadeau discount. Ik had op dat moment niet in de gaten dat de bestelling 7 tot 28 dagen in beslag zou nemen. Ik had ze speciaal besteld voor mijn vakantie. Toen ik na een paar dagen niets ontving bekeek ik hun bevestigingsmail en zag toen pas de levertijd staan. Ik heb ze 4 dagen na de aankoop een mail gestuurd met het verzoek om de bestelling te cancelen omdat de spulletjes voor mijn vakantie bedoeld waren en omdat ik 3 weken met vakantie zou gaan en daar kwam bij dat als de spulletjes aan het begin van de vakantie zouden komen ik ze dan niet tijdig zou kunnen retourneren.
Ze reageerden niet op mijn mail. Daarna zag ik dat hun mailadres shop@cadeaudiscount niet goed was. Na terugkomst van mijn vakantie zag ik dat de spulletjes al bezorgd waren.
Ik heb de kledingstukken aangepast maar alles was veel te klein. De maten kloppen niet.
Ik heb ze toen nogmaals benaderd per mail op 22 augustus 2018 maar wederom geen reactie. Toen heb ik nog een mail gestuurd op 12 september. Toen pas kreeg ik een heel kort antwoord, namelijk dat retourneren niet meer mogelijk was omdat de 14 dagen retourstijd verstreken waren. Daar heb ik wederom op gereageerd maar weer krijg ik geen reactie.

Ze gaan helemaal niet in op het feit dat ik met vakantie was en daardoor de spulletjes niet tijdig kon retourneren.
Ze houden ook geen rekening met mijn mail die ik 4 dagen na mijn bestelling naar hun gestuurd heb dat ik de order toen al wilde cancelen, (ook al hebben ze deze mail later pas ontvangen kunnen ze toch zien dat ik tijdig reageerde)
Ik vind dit zeer klantonvriendelijk. Ik voel me bedrogen.
Voor hun is het een kleine moeite om de spulletjes terug te sturen naar China.
De retour verzendkosten zijn voor de klant zelf dus hun hebben geen onkosten.

Ik wil dat het bedrijf de gekochte artikelen terug neemt omdat de maten niet kloppen en de kledingstukken veel te klein uitvallen.

Wij vinden dat Cadeau Discount hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cadeau Discount?