Klacht CadeauConcepten.nl: vervallen van cadeaukaarten

RWA Smits

Mijn zoontjes hebben vortig jaar 2 kaarten van de grote speelgoedwinkel.nl gekregen.
Dit jaar kregen ze weer 2 kaarten . Nu konden ze wel iets vinden op de site van de grote speelgoedwinkel. echter bij het invullen van de cadeaukaarten waren deze 1 jaar oude kaarten verlopen. Mogen bedrijven kaarten waarvoor al betaald is laten verlopen? volgens mij is die kaart op het moment dat er voor betaald is en er een tegoed opstaat een wettig betaalmiddel. Hierover heb ik contact opgenomen met cadeauconcepten.nl, de leverancier van de kaarten. zij geven aan dat zij het recht hebben om deze kaarten te laten verlopen. Ik vraag me dan af waar het geld wat op deze kaarten staat blijft. zij hebben mij een dinerbon aangeboden die meer waard is als de 2 cadeaukaarten die verlopen zijn. maar daar hebben mijn kinderen niets aan. en het gaat mij om het principe dat die kaarten gewoon geld zijn. Ik ben vast niet de enige die dit overkomt. Wat doet zo'n bedrijf met al het geld wat ze zo gratis innen

cadeaukaarten onbeperkt geldig.

Wij vinden dat CadeauConcepten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!