Opgelost door CadeauConcepten.nl: Via www.kunstcultuurcadeaukaart.nl geboekte rondvaart ging bij aankomst bij de rederij niet niet door

J.J.M. Toorn

Op 4 juli hadden we via www.kunstcultuurcadeaukaart.nl voor 13 juli een rondvaart van 3 uur geboekt bij rederij Wolfrat in Loosdrecht. We kregen op 4 juli direct een bevestiging van de boeking dat deze boottocht door ging. Op 13 juli melden we ons bij Rederij Wolfrat in Loosdrecht. Van de medewerkster kregen we te horen dat Wolfrat niet geïnformeerd was op onze komst en de geplande boottocht (door een besloten groep) niet doorging. De klacht van de medewerkster was ook dat wij niet de enige waren met reden dat de gemaakte boekingen van Cadeau Concepten BV niet aan de rederij worden doorgegeven.
We zijn erg boos dat Cadeau Concepten BV haar verplichtingen aan ons niet zijn nagekomen en zelfs ons niet hebben geïnformeerd dat de genoemde rondvaart op 13 juli 2016 niet zou door gaan.

Door het in gebreke blijven van Cadeau Concepten BV eisen we dat de cadeaukaart t.w.v. € 20,00 het restantbedrag van €21,15 voor de rondvaart van 2 personen ( inclusief boekingskosten) en de reiskostenkilometervergoeding van 176 km met de auto worden vergoed.
Cadeau Concepten BV moet eerst van de Rederij Wolfrat een bevestiging krijgen dat de vaartocht doorgaat. Hierna pas de bevestiging naar de deelnemer sturen.

Wij vinden dat CadeauConcepten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

J.J.M. Toorn
    Robin Keizer van Mr.Ticket maakt als bedrijf onderdeel uit van Nationale Kunst&Cultuurcadeaukaart en heeft mijn klacht met vergoedingen naar volle tevredenheid uitgevoerd. Mr. Ticket heeft behoorlijk geblunderd en heeft dit openlijk toegegeven. De site met de agenda kopiëren van de rederij Wolfrat in Loosdrecht en een bevestiging doorsturen dat de boottocht op 13 juli zou doorgaan was niet terecht. Er was geen contact opgenomen met de rederij dat wij geboekt hadden voor de rondvaartboot.

J.J.M. Toorn

Ook een klacht indienen over ?