Klacht Cadeautjes.nl: een zeer klantontvriendelijk bedrijf!

Klachtnummer
# 266951
Gebruiker
C.H.J. Bartelings
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kettinkje besteld in een gepersonaliseerde verpakking. mijn dochter vond het kettinkje niet mooi. helaas bleek toen dat ik het kettinkje niet kon terugsturen omdat het een gepersonaliseerd product betreft.
Er is geen enkele passende oplossing geboden. Er is alleen gesteld dat het niet terug kon omdat het kettinkje (dat niet gepersonaliseerd was!) niet meer verkocht zou kunnen worden. er is korting op een volgende aankoop geboden, maar daar begin ik na deze ervaring zeker niet meer aan.
Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf. Verder vind ik het belachelijk dat onder gepersonaliseerd product ook valt een gepersonaliseerde verpakking. Als ik dit had geweten had ik het kettinkje nooit besteld bij dit bedrijf.

De oplossing

Ik zou graag het kettinkje terugsturen en (een deel van) de prijs terugontvangen. Ik heb zelfs aangeboden de kosten voor de verpakking te vergoeden.nu zit ik opgescheept met een kettinkje dat mijn dochter niet wil.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cadeautjes.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cadeautjes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen