Klacht Café het Praathuis : Café het Praathuis: veel praatjes maar weinig gastvrijheid.

Tisha555

Op tweede Pinksterdag ter ere van mijn moeder haar 85 e verjaardag gereserveerd voor de lunch. Geen ontvangst. Mijn moeder zat al 10 minuten te wachten en werd niet eens begroet. Arrogante bartender. Die kennelijk alle in zijn eentje deed.. dus keuken, .. bar,.. ontvangst etc. Geen ander personeel gezien. We moesten meer dan 3 kwartier op ons broodje wachten. Er zat een gezin met kinderen naast ons, die hadden ook iets willen eten. Maar zij gingen weer weg, omdat zij vertelden dat het hen te lang ging duren. Broodje stelde niet bijzonder veel voor. Portionering oké.Tussentijds diverse keren naar de bar gegaan om dingen te vragen. O.a. om servetten... ik kreeg toen een afgescheurd stuk keukenrol van de bartenden c.q eigenaar en die moesten wij maar delen met elkaar. Echt een super aanfluiting dit moment. Kansloos vinden wij dit café en bij thuiskomst bleek ons, dat men ons ook nog teveel in rekening had gebracht, namelijk een smoothie, die wij niet genuttigd hadden.Dit was een flinke domper voor mijn moeder haar 85 e verjaardag. Wij eisen het geld van de smoothie zowiezo terug. en hopen hier nooit meer te komen.

het bedrag van de smoothie per bank overmaken aan mijn jarige moeder

Wij vinden dat Café het Praathuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Café het Praathuis ?