Klacht Cafe Stretto: Jas verdwenen uit bewaakte garderobe.Schadevergoeding wordt geweigerd.

bart bors

Mijn zoon [naam verwijderd door moderator] heeft in de bewaakte garderobe van café Stretto zijn jas afgegeven en aan het eind van de avond was de jas verdwenen. Hierbij waren diverse getuigen aanwezig.
De feiten :
- De jas is aangeschaft op 23 november 2015 ( waarvan bewijs is verstuurd)
- De jas ( aanschafwaarde € 129 ) is uit de "bewaakte" garderobe verdwenen op 16 maart 2016. Kosten garderobe € 2.
- Daarmee is het bedrijf o.i. verantwoordelijk voor de kostenvergoeding van de jas.
- Door u is telefonisch toegezegd de dagwaarde te vergoeden op de dag van verdwijnen.
Ondanks de herhaalde contacten en bijna 2 maanden later hebben we verder nog geen schadevergoeding ontvangen en is er op geen enkele wijze contact gezocht.
Wij vinden het ongepast zoals café Stretto in de persoon van bedrijfsleider [naam verwijderd door moderator] met deze zaak omgaat.

Zo spoedig mogelijk een schadevergoeding van de jas.

Wij vinden dat Cafe Stretto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cafe Stretto?