Klacht Cafemoza.com: niet bereikbaar en niet ontvangen
Details
Klacht
hierbij een klacht over Cafemoza.com heb een krappaal voor mijn katten besteld op 25 december heb daarna ook een bestelcode gehad en kon daar 4 dagen mijn bestelling mee bekijken echter de dagen erna als ik probeerde de site te bekijken kreeg ik het antwoord oeps we zijn bezig met het herstellen, na een aantal dagen (7) was de site weer zichtbaar alleen alles in het Frans en kon ook mijn bestelling niet meer bekijken. Een paar dagen geleden een mail gestuurd naar hun met de vraag waar mijn bestelling blijft en waarom er geen mogelijkheid meer is om je bestelling te bekijken maar krijg geen antwoord. Lijkt erop dat ik het wel kan vergeten.Gewenste oplossing
contact en of weten waar mijn bestelling is en anders mijn geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.