Klacht Caferene.eu: geen levering en geen contactmagelijkheid

Klachtnummer
# 180831
Gebruiker
JGF
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb koffie besteld. De leveringstermijn is normaal 2 werkdagen. Nu is het twee weken verder, maar er wordt niets gedaan met mijn bestelling. Ik kan op hun website zien dat de status "verwerken"is.
Ik heb al verscheidene mails gestuurd, waarop binnen 24 uur gereageerd zou moeten worden. Ik heb mijn met ideal betaalde bestelling geannuleerd, maar heb al dagen geen reactie.
Als ik bij u hun emailadres invoer wordt gezegd dat die ongeldig is.
Heb ik te maken met een oplichtersbedrijf?

De oplossing

Mijn geld terug €20,62 p ik heb de koffie inmiddels elders moeten kopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Caferene.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    JGF
    Datum
    Nog steeds geen reactie op mijn mails, maar wel de koffie gestuurd.
    Ik had wel afbesteld, maar laat het er maar bij, want het zal wel een hele toer zijn om mijn geld terug te krijgen

Ook een klacht indienen over Caferene.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen