Opgelost door Caferene.eu: Niet afleveren bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193684
Gebruiker
Konings
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 oktober jl. bestelling voor koffie gedaan. Op 21 oktober bevestiging van betaling.
Diverse mails gestuurd en voicemail ingesproken, maar tot nu geen enkele reactie.

De oplossing

Aflevering van het product of teruggave van het geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Caferene.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Konings
    Datum
    Bedrijf heeft op 18/11/2016 alsnog geleverd, na interventie van Pay.nl.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Konings
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Caferene.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen