Klacht Caiway: "'CAIWAY" NOOIT MET HUN IN ZEE GAAN.

DREBER

Al 5 weken geen TV bij CAIWAY. Coax kapot bij wegwerkzaamheden. Na 5 weken krijgen we een ander kastje voor de glasvezel maar hierop kan maar 1 TV. Dus de andere gezinsleden hebben pech. dit duurt nog tot medio september. Nu moeten eerst een kabel in huis gaan leggen om de glasvezel te kunnen gebruiken. Er was beloofd dat we het kastje vandaag krijgen , maar die hebben we nu ook al weer niet. Misschien dindag is nu weer beloofd.

De coaxkabel maken zoals we op de eerste dag al gevraagt hebben en hierop geen 3 maanden moeten wachten.

Caiway
    Geachte mevrouw Bergers,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad m.b.t. de storing die u ervaart. Zoals ook in het gesprek aangegeven, zijn wij in gesprek gegaan met de netwerkbeheerder. Helaas is het niet mogelijk om de reparatie van deze kabelschade eerder te herstellen. Ook een noodoplossing is helaas geen optie..

De Entone ontvanger is inmiddels wel binnen, al begrijpen wij dat dit niet de oplossing is die u graag zou willen zien.

Wij zullen het verloop van de storing in de gaten blijven houden. Wij hopen dat er snel een oplossing is zodat u weer gebruik kunt maken van alle tv's in uw woning. Op het moment dat de storing is verholpen zullen wij uiteraard kijken hoe wij u financieel tegemoet kunnen komen in het ongemak dat u heeft ervaren.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak van deze langdurende storing!

Jeanine
    Caiway Webcare Team
    DREBER
    We wachten maar weer af tot alles is opgelost

Ook een klacht indienen over Caiway?