Klacht Caiway: 4 dagen zonder internet en nog geen uitzicht op enige oplossing

Rob

Vorige week heb ik een bestelling geplaatst waarbij ik duidelijk heb gevraagd of het abonnement zonder service onderbreking kon worden omgezet. Dit werd mij meerdere keren beloofd waarop de bestelling dus werd doorgezet. Echter kwam ik maandag thuis en toen hadden we opeens geen internet meer. Na een belletje bleek dit nodig te zijn om het oude abonnement op te zeggen en het nieuwe te activeren. Dit zou drie dagen in beslag nemen (NIET VOLGENS AFSPRAAK).

Gisteren zou het pakket binnenkomen, echter werd het pakket door POSTNL retour gestuurd vanwege een onbekend adres. Vreemd want ze komen hier elke dag aan de deur en het is dus wel degelijk een juist adres. Hierover heb ik gisteren meteen gebeld met Caiway en ik wacht nog steeds op een definitief antwoord (1,5 dag verder)

Ondertussen zit ik dus al 4 dagen zonder internet, bellen en TV, wat NIET volgens afspraak is geweest en heb ik nog steeds geen uitzicht op wanneer ik wel alles kan ontvangen. Dit is absoluut geen goed begin!

Duidelijkheid ---> Het installatiepakket in huis hebben (liefst vandaag nog) zodat wij gewoon weer internet kunnen gebruiken. Tevens lijkt mij een welgemeend excuses en evt. extra compensatie (ik heb al iets toegezegd gekregen) wel op zijn plaats onderhand.

Caiway
    Geachte heer Vermeij,

Allereerst willen we melden dat we het erg vervelend vinden dat e.e.a. zo gelopen is. Mijn collega heeft telefonisch contact gehad met u gezocht om u te vermelden dat u het pakket vandaag tussen 19:00 - 21:00 binnen zal krijgen.

We horen graag van u of u besluit het pakket zelf te installeren, of dat u toch liever wacht op Guidion.

Het staat u uiteraard ook vrij het zelf te proberen, en dan even contact met ons op te nemen op het moment dat het niet lukt. Onze helpdesk kan eventueel assisteren bij het aansluiten en activeren van het pakket. We zijn vandaag tot 21:00 geopend, en morgen tussen 10:00 en 16:00.

We gaan ervan uit dat hiermee uw klacht naar tevredenheid behandeld is. Mocht dit toch niet het geval zijn of heeft u nog aanvullende vragen aan ons? Dan horen wij het graag van u!

Met vriendelijke groet.

Timo
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?