Klacht Caiway: Aansluiting Digitale Televisie

Klachtnummer
# 33693
Gebruiker
filmfreak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

CAIW belooft ons keer op keer dat wij aangesloten worden en er gebeurt NIETS!!!
Vorig jaar om deze tijd CAI opgezegd wegens Nieuwbouw! Ruim 5 weken geleden opnieuw CAI aangevraagd en nu zegt de CAI dat ik nooit een aansluiting heb gehad!
Eerder via klachtenkompas geklaagd (#32601) Direct een reactie ontvangen met een kinderachtig vraagje over een huisnummer, en hop, CAI heeft twee weken de tijd om te reageren. ER GEBEURT WEER NIETS!!!!!
Wij willen alleen dat CAI ons stekkertje aanschroeft in de kast voor onze deur! Alles is aanwezig behalve het stekkertje in het contact!!!

De oplossing

Aansluiting in de CAI kast voor onze deur!


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen