Klacht Caiway: aansluiting

Klachtnummer
# 57748
Gebruiker
moniek
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Kort samengevat. Op 24 maart per mail gemeld dat ik per 27 maart ging vethuizen. Zes keer gebrld. 5 x beloofd dat de aansluiting geregeld wordt. Ook nog eens gebeld door de afdeling verkoop waarom ik mijn abonnement op wilde zeggen. Huh??? Ik ben alleen maar verhuisd!! Ik heb wel aansluiting op mijn oude adres. Maar ja daar staat niks meer. Ik betaal wel nog steeds voor een aansluiting waar ik niet naar kan kijken. Ik word er machteloos en moedeloos van.

Gewenste oplossing

Aansluiting en abonnementsgeld terug van 4 weken

4 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Kremer,Dank voor uw melding. Uit onze interne communicatie blijkt dat u inmiddels contact heeft via een andere route en dat uw klacht in behandeling is.Doordat we graag één route hanteren voor de klant sluiten wij deze melding.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    moniek
    Datum
    Nou, dus niet. Afspraak met een monteur gemaakt voor gistermiddag, is NIET op komen dagen!!!!
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Kremer,We hebben op 7, 9, 12 en 13 mei u gebeld maar krijgen niemand te pakken. Kunt u ons aangeven op welke dag en tijd u te bereiken bent zodat wij dit kunnen oppakken.
    In afwachting op uw reactie.Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t HoutCaiway Webcare Team
  4. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Kremer,Naar aanleiding van ons zojuist gevoerde telefoongesprek en de toegezegde compensatie sluiten wij deze melding.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen