Opgelost door Caiway: abonnement niet kunnen opzeggen bij aangekondigde tariefswijzigingen per 1 maart 2014
Details
Klacht
Heb eind januari/begin februari 2014 brief ontvangen van Caiway dat ivm inflatiecorrectie de tarieven wijzigen. In dezelfde brief wordt aangegeven dat dit reden kan zijn om abonnement kosteloos op te zeggen. Hiervoor moet je bellen met de Klantenservice van Caiway. Ik gebeld om op te zeggen, maar volgens medewerker Caiway kan ik niet opzeggen omdat het tarief van mijn abonnement niet veranderd per 1 maart 2014. Dit staat niet expliciet vermeld in de ontvangen brief. Daarnaast worden mijn beltarieven ook verhoogd per 1 maart, dus reden om op te kunnen zeggen. De medewerker blijft volhouden dat het niet kan en biedt mij ter compensatie 1 maand gratis abonnement aan. Dit wil ik helemaal niet, en doet aan afkooppraktijken denken. Heb via de site van Caiway een mail gestuurd, kreeg vrij snel mail terug dat mijn bericht is geregistreerd onder nr, M241805. tegelijkertijd wordt gemeld dat er 'enige vertraging is in het beantwoorden van mail". Ben benieuwd hoe erg vertraagd......Gewenste oplossing
Zoals aangegeven in het contactformulier op de site van Caiway dd. 14-20-2014 mijn abonnement per 1 maart 2014 kosteloos stopzetten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.