Opgelost door Caiway: abonnement niet kunnen opzeggen bij aangekondigde tariefswijzigingen per 1 maart 2014

cca.gouda@gmail.com

Heb eind januari/begin februari 2014 brief ontvangen van Caiway dat ivm inflatiecorrectie de tarieven wijzigen. In dezelfde brief wordt aangegeven dat dit reden kan zijn om abonnement kosteloos op te zeggen. Hiervoor moet je bellen met de Klantenservice van Caiway. Ik gebeld om op te zeggen, maar volgens medewerker Caiway kan ik niet opzeggen omdat het tarief van mijn abonnement niet veranderd per 1 maart 2014. Dit staat niet expliciet vermeld in de ontvangen brief. Daarnaast worden mijn beltarieven ook verhoogd per 1 maart, dus reden om op te kunnen zeggen. De medewerker blijft volhouden dat het niet kan en biedt mij ter compensatie 1 maand gratis abonnement aan. Dit wil ik helemaal niet, en doet aan afkooppraktijken denken. Heb via de site van Caiway een mail gestuurd, kreeg vrij snel mail terug dat mijn bericht is geregistreerd onder nr, M241805. tegelijkertijd wordt gemeld dat er 'enige vertraging is in het beantwoorden van mail". Ben benieuwd hoe erg vertraagd......

Zoals aangegeven in het contactformulier op de site van Caiway dd. 14-20-2014 mijn abonnement per 1 maart 2014 kosteloos stopzetten.

Caiway
    Geachte mevrouw Vonk Noordegraaf,Hedenmiddag heb ik gebeld, maar u was niet thuis. Ik heb uw e-mail beantwoord.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    cca.gouda@gmail.com
    Ondanks een mailtje van Caiway dat het even kon duren voordat mijn klacht behandeld zou worden, is de klacht snel opgepakt en direct naar tevredenheid afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Caiway?