Klacht Caiway: Abonnementswijziging voordat contract is ingegaan

Marcel

Op 13 mei hebben wij een contract bij Caiway afgesloten voor Alles-in-1 Glas G100 voor € 42,50 per maand. Dit contract zou 1 juli in gaan. Nu werden we van de week gebeld dat dit contact duurder (€ 44,00 p/m) ging worden maar dat we er dan wel 50 Mb snelheid bij zouden krijgen. Wij hebben te kennen gegeven deze snelheid niet nodig te hebben en dus niet akkoord te gaan met deze wijziging. Enige optie was dan het contract op te zeggen. Omdat Caiway in Schiedam een monopoliepositie heeft met glasvezel en tv via de kabel zijn wij genoodzaakt toch bij Caiway te blijven. Wij vinden dit een zeer kwalijke kwestie om de nieuwe klanten zo in de maling te nemen. In Schiedam is nl. pas glasvezel aangelegd en dus zullen er veel Schiedammers zijn die dit via Caiway zullen nemen en dus verplicht worden om akkoord te gaan met deze abonnementswijziging.
Op de site vn Caiway staat overigens ook nog steeds de prijs van € 42,50 vermeld.
Wij willen gewoon de 100 Mb versie voor € 42,50!!!

100 Mb versie voor € 42,50!!!

Caiway
    Geachte heer Koogje,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. Helaas kunnen we weinig voor u betekenen gezien de wijzigingen gelden voor al onze klanten. Deze komt voor u als nieuwe klant natuurlijk wel heel ongunstig.

Alle informatie naar aanleiding van de wijziging kunt u terugvinden via de volgende link : https://www.caiway.nl/site/nl/applicatie/tarieven2015

Onze excuses voor het ongemak.

Jeanine
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?