Opgelost door Caiway: Afsluiting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60381
Gebruiker
Lou
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nu kom ik net thuis, krijg ik een medling op tv dat ik om administratieve redenen geblokeerd ben.
Ik heb direct contact opgenomen met caiway wat er aan de hand is.
Ze vertelde mij dat er een brief was uitgegaan dat er een betaling voldaan moest worden en anders de afsluiting in gang gezet zou worden.
Ik heb helaas deze brief niet ontvangen.
Nou kreeg ik gelijk te horen dat er een flink bedrag in rekening gebracht word, waar ik absoluut niet mee akkoord ga, ik deed een voorstel om dit misverstand op te lossen maar werdt zondere eenige moeite van tafel geveegd.
Vindt het erg jammer dat ze zo te werk gaan met klanten.

De oplossing

Graag zou ik tot een normale oplossing komen.
Zoals voorgesteld zodat beide partijen krijgen wat ze willen alleen wel op een normale en mensenlijke manier

2 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw, Batenburg,Zojuist hebben we telefonisch contact opgenomen en zijn we tot een akkoord gekomen voor de betreffende situatie.
    De afsluitfactuur hebben we laten vervallen. U gaat de oudste factuur deze week betalen en de 2de factuur zo snel mogelijk. Hiermee zijn de herinnering kosten van 17.50 voor de factuur ook komen te vervallen.
    Mocht u deze afspraak niet nakomen dan zal de afsluiting alsnog plaatsvinden met de afsluit factuur.Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout.
  2. Auteur
    Lou
    Datum
    Bedankt dat het toch geregeld kon worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lou
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen