Opgelost door Caiway: Agressieve verkoop glasvezel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 139575
Gebruiker
L.
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De afgelopen tijd diverse keren (6x) benaderd, persoonlijk en telefonisch, door adviseurs van Caiway die elke keer proberen om mij te laten overstappen naar glasvezel. Met de eerste adviseur besproken dat dit niet voor mij aantrekkelijk is omdat Caiway haar glasvezel alleen openstelt voor haar eigen internet en niet voor andere providers. Ondanks deze uitkomst blijf ik benaderd worden door adviseurs die elke keer weer hetzelfde verkooppraatje afsteken. Waarbij de laatste keer de kroon spande, toen de adviseur totaal niet wilde luisteren naar mijn argumenten en probeerde door te drukken dat ik vooral over moest naar glasvezel van Caiway.
Op mijn vraag of ik aub niet weer benaderd zou kunnen worden, bleek dit niet mogelijk te zijn. Dit wordt niet door Caiway geregistreerd.

De oplossing

Geen benadering meer van verkoopadviseurs over glasvezel

4 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.

    Allereerst willen we u melden dat het eerste statement niet correct is. Wij bieden op de glasvezellijn in Doorn niet alleen vanuit Caiway internet. Er zijn ook nog andere providers die over de glasvezellijn diensten leveren. Door een klein beetje onderzoek, komt u daar ook achter.

    Wel is het vervelend dat u benaderd blijft worden, nadat u aangegeven heeft niet te willen kiezen voor Caiway glasvezel. Ik ga dit intern uitzetten voor u naar onze verkoopafdeling.

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    L.
    Datum
    Dat Caiway haar glasvezel eerst alleen openzet voor haar eigen diensten is informatie van haar eigen adviseur.
    Mijn verzoek is om mij niet meer te benaderen, dit is nog niet toegezegd.
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Excuus voor de onjuiste informatie die u heeft verkregen. In 2015 zijn er andere providers begonnen met het leveren van diensten via de glasvezelaansluiting van het CIF, tevens is dit netwerk opengesteld voor andere providers. Vooralsnog zijn er geen andere providers met concrete plannen om via dit netwerk te gaan leveren.

    Zoals mijn collega aangaf zullen wij het verzoek om u niet meer te benaderen doorzetten naar onze verkoopafdeling, zij zullen dit voor u in orde maken.
  4. Auteur
    L.
    Datum
    Een misverstand is uit de lucht geholpen, verder is mijn verzoek adequaat opgepakt en opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen