Klacht Caiway: Beeld blokt de hele avond door en is uiteraard zeer vervelend.

sad Niet opgelost
Martin Malden#123

De laatste tijd doet het beeld steeds meer blokken. Af en toe slaat het beeld zelfs totaal op zwart. Dit is vooral zéér prettig als je midden in een spannend moment/film. Wij horen van jullie klanten in onze omgeving dat ook bij hun zeer veel storingen voorkomen. Wij hebben in het verleden deze reclame als eens gemeld bij Kamiel die ons meedeelde dat er toen storing door het hele land waren en zijn antwoord was "ze aan het oplossen en ik krijg een mailtje wanneer het is opgelost". Uiteindelijk na langere tijd was dit euvel verholpen, maar op de mail terugkoppeling zit ik heden ten dage nog steeds te wachten, dus ze beloven en komen de beloftes niet na. Heb zelf het idee dat het aan het Entone kastje ligt. Ik heb natuurlijk diverse agressieve resets uitgevoerd, die werken niet. Ik heb een nieuwe HDMI aangesloten, zonder resultaat. Ik heb een nieuwe ethernetkabel aangesloten, raad eens !! ook de stroom van het Entone kastje afhalen werkte uiteraard niet.
We worden hier moedeloos van en gaan ondertussen nadenken over een andere provider. Ook onze Caiway Multiscreen TV op PC hapert bijna altijd. U schrijft onderaan op Uw eigen site : Al meer dan 107.225 klachten opgelost. Nu graag nog die ene klacht van mij!!!!!

Goed verhelpen zodat we ongestoord TV kunnen kijken. Voor mijn part nieuwe apparatuur. Gezien ons abonnement moeten we daar recht op hebben.

Caiway
    Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u momenteel minder storing ervaart. Wij kunnen helaas niet via een klacht een tv storing verder met u uitsluiten.

Ik wil u daarom adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice via: Whatsapp (088 2249 111), Facebook, Twitter, Chat-functie (www.caiway.nl) of telefonisch via: 088 2249 111 (of 1200 gratis met vaste telefonie van Caiway).

Een compensatieverzoek kan je indienen onder het kopje: Algemeen > Compensatie bij storing, dit is direct zichtbaar na het inloggen.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
    Caiway Team Webcare

Martin Malden#123
Onbekend en zonder communicatie van de zijde van Caiway. De klachten, "zeer vaak blokkerig beeld en af en toe zelfs stilstaand beeld". Tijdens de klachtenperiode was het bijna ondoenlijk om TV te kijken en hebben wij de TV regelmatig daar TV kijken onmogelijk werd. Alle oplossingen welke op de site van Caiway vermeld staan uitgevoerd. Alle stekkers eruit. Alle bekabeling vernieuwd, Ethernetkabel, stroomkabel, HDMI kabel en harde reset doorgevoerd. NIETS HEEFT GEHOLPEN. Uiteindelijk na dagen wachten werd het euvel steeds minder. Wij gingen er dus van uit dat Caiway bezig was de storing te verhelpen. Momenteel nog steeds af en toe geblokt beeld, maar dit is maar af en toe en maar even, dus TV kijken wordt weer acceptabel.

Ook een klacht indienen over Caiway?