Klacht Caiway: Betaling
Details
Klacht
Er is een betalingsachterstand achterstand, k ben bereid een behoorlijk deel te betalen/is betaald.Door dat ik 9maanden in de schuldhulp heeft gezeten en budget beheer dus geen zeggenschap over eigen portemonnee die er een zooitje van gemaakt hebben, kan ik nu niet voor het resterende bedrag een regeling treffen en aangesloten worden per direct!
Echt een schande dat in de tijd ik geen zeggenschap over me eigen geld had hun er een grotere puinhoop van gemaakt hebben waardoor ik gestopt ben er mee nu geen regeling kan krijgen en aangesloten kan worden + nog eens afsluit kosten ook erbij krijg terwijl k bereidheid toon!
Gewenste oplossing
Oplossing zie ik heel makkelijk, het accepteren van het betaalde bedrag, per direct aansluiten en regeling voor het resterende bedrag exlc de afsluitingskosten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.