Klacht Caiway: Betaling

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 263247
Gebruiker
Lou
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is een betalingsachterstand achterstand, k ben bereid een behoorlijk deel te betalen/is betaald.
Door dat ik 9maanden in de schuldhulp heeft gezeten en budget beheer dus geen zeggenschap over eigen portemonnee die er een zooitje van gemaakt hebben, kan ik nu niet voor het resterende bedrag een regeling treffen en aangesloten worden per direct!
Echt een schande dat in de tijd ik geen zeggenschap over me eigen geld had hun er een grotere puinhoop van gemaakt hebben waardoor ik gestopt ben er mee nu geen regeling kan krijgen en aangesloten kan worden + nog eens afsluit kosten ook erbij krijg terwijl k bereidheid toon!

Gewenste oplossing

Oplossing zie ik heel makkelijk, het accepteren van het betaalde bedrag, per direct aansluiten en regeling voor het resterende bedrag exlc de afsluitingskosten
Geboden oplossing
Het is zeer zeker nog niet opgelost, en wij nogmaal na 24uur uur geen tv het weer moeten stellen zonder tv, hopelijk morgen! Ik kan wel zeggen dat deze menneer mij zeer netjes te woord heeft gestaan, en zich ook zeker bezighoud met een snelle oplossing! Word vervolgd morgen! Nogmaal dank voor uw moeite zover Vriendelijke groet Malou Batenburg
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen