Klacht Caiway: Blokkeerd Caiway poort 21 (FTP)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 97212
Gebruiker
Laura
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een kennis van mij is overgegaan van Ziggo naar Caiway. Bij Ziggo werkte haar boekhoudpakket correct, nu niet meer. Het blijkt dat poort 21 (FTP) niet open staat.
Contact met de helpdesk heeft geen resultaat gehad. Het antwoord was: neem contact op met de helpdesk van de producent. De router en het modem zijn geleverd door Caiway. Het geheel is aangelegd door een monteur van Caiway. Ondanks de monteur geen verbinding.
Vervolgens heb ik een port-forwarding aangezet voor poort 21, echter zonder resultaat.
Ook de firewall van de PC staat goed, bij een andere provider werkt alles correct.

Gewenste oplossing

Iemand met echt technische kennis van de materie die kan helpen het prbleem op te lossen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Laura
    Datum
    Geen reactie! Gewoon onbeschoft.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen