Klacht Caiway: caiway: een waardeloos bedrijf met valse verkoop praatjes

griese55

Begin mei, geinformeert om klant te worden bij caiway, mij is gevraagd om dan per 31 mei mijn abonnement op te zeggen, dit heb ik gedaan, alles zou voor 31 mei geregeld worden door caiway, de glasvezel moet nog wel aangesloten worden. Bij het telefonisch contact met caiway is nooit verteld dat je binnen 2 weken moet reageren, anders zit je vast aan een jaar abonnement. ook geen info folder hierover gekregen. Uiteindelijk bleek dat men zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden bij caiway. eind mei heb ik wederom gebeld met caiway, met de vraag hoe zit het nu, want wij gaan 5 juni met vakantie, men heeft toen een "nood" pakket gestuurd, zonder erbij te vertellen dat je zelf een router moet aanschaffen, daar weer over gebeld, en toen een tamelijk onvriendelijk, niet klantgerichte medewerker aan de telefoon gehad, en hij vertelde dat je dit zelf moet aanschaffen. DE VOORWAARDEN VAN KLANT WORDEN BIJ CAIWAY, WORDEN ER NIET BIJ VERTELD DUS,!!!!!! ik had hier zo genoeg van dat ik nu bij mijn oude provider ben gebleven. toen ik terug kwam van vakantie was er geld afgeschreven van mijn rekening, ik heb wederom gebeld met caiway, en toen pas vertelde men mij dat ik nu vast zat aan een jaar abonnement. Ik wil echt niet vervelend doen, maar dit soort praktijken vindt ik echt ver buiten proporties, door medewerkers ben ik gewoon verkeerd voorgelicht. ik denk dat als dit soort zaken publiek worden er heel wat op " af te dingen is" met dit soort van agressieve verkoop praatjes.
Gerdie Erwich-Griese

ik wil dus van mijn jaar abonnement af

griese55
    Helaas wordt hier niet ingegaan op de beloften van caiway om voor 31 mei alles aan te sluiten, tevens wordt er niet ingegaan op het feit dat er door caiway medewerkers NIET verteld wordt wat de voorwaarden zijn, Nu kunt u wel vertellen dat dit heel vervelend is, maar als direkt duidelijk was geweest wat de voorwaarden waren, had ik dus NOOIT klant willen worden bij caiway, u kunt de bandopnamen afluisteren en dan inderdaad horen dat er niets over de voorwaarden gezegd wordt. Ik heb een aantal malen gebeld met caiway, ook om te vertellen (dat was voor mijn vakantie!!!!!!!!!) dat ik de coax box terug had gestuurd, en zelfs toen is er NIETS gezegd over de voorwaarden.
    IK WIL GEEN KLANT BIJ EEN MAFIA ONDERNEMING ZIJN, DE MEDEWERKERS LICHTEN DE CLIENTEN NIET IN, EN DAT KAN IN 2017 DUS ECHT NIET MEER.
    ik heb ondertussen ook een klacht ingediend bij een consumenten programma
    Gerdie Erwich/Griese
    Caiway
    Geachte Gerdie Erwich/Griese,

Ik begrijp dat het een vervelende situatie is. Het is niet de bedoeling om u dit gevoel te geven. Caiway doet er altijd alles aan om elke klant tevreden te stellen (binnen de mogelijke kaders). Echter zoals mijn collega ook aangaf, is het zo dat er een tussen oplossing is aangeboden waar u zelf in eerste instantie mee akkoord bent gegaan. Dit in verband met de technische vertraging op de levering van glasvezel. Daarop hebben wij u een coax pakket toegestuurd. Dit is voor 31 mei aangeboden. Ook hebben wij gezorgd dat er een spoedaansluiting plaats zou vinden om het proces te versnellen. Dit is allemaal in overeenstemming met u gegaan. Ook hebben wij u meerdere malen geprobeerd te bereiken omdat het modem niet geactiveerd werd. Op het moment dat wij u wel konden bereiken heeft u aangegeven dat u niet mee wilde werken aan het activeren van het modem. Als deze niet geactiveerd is kunnen wij ook niet verder met het leveren van uw glasvezel diensten. Ten tijde van dit telefoongesprek is er niet gesproken over een annulering. Dus ondanks dat het erg vervelend is dat u dit gevoel bij ons heeft, is het wel zo dat wij er alles aan hebben gedaan om u te voorzien van diensten. Dat u zich allicht op een later moment bedacht heeft kan natuurlijk. Echter is deze communicatie niet bij ons binnen gekomen. Het is niet mogelijk om het contract te annuleren. Ook dat is u aangegeven. Meer mogelijkheden, dan het vervolgen van het activatie proces, zijn er niet.

Of er wel of niet is aangegeven dat er een router nodig is voor het gebruik van draadloos internet kan ik niet inzien. Als u daarover verkeerd geïnformeerd bent biedt ik daarvoor mijn excuses aan voor het ongemak. Deze informatie is echter wel terug te vinden op onze website.

Deze klacht kan helaas niet verder in behandeling worden genomen omdat het annuleren van het contract niet mogelijk is.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Mylène de Winter
    Caiway Webcare team
    Caiway
    Wij gaan deze klacht sluiten. Zie bovenstaande reactie.

griese55
er is eigenlijk geen behoorlijke oplossing gevonden/aangeboden caiway blijft alleen vanuit zichzelf redeneren, dus dan maar verdere stappen ondernemen

Ook een klacht indienen over Caiway?