Klacht Caiway: Caiway - Een kijkje in de keuken bij de klantenservice

Klachtnummer
# 34897
Gebruiker
Lia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben al meer dan een jaar problemen met het Telefoon+Internet_TV abonnement bij Caiway, Telkens valt de modem uit en werkt de telefoon en/of internet niet meer.
Het lijkt erop dat Caiway deze problemen maar niet opgelost krijgt. En ze komen daarbij ook hun beloftes niet na.

Maar het ergste is, we kunnen er niet meer op vertrouwen dat we bereikbaar zijn. Je weet nooit wanneer de telefoon er weer mee ophoud.

Een selectie uit de problemen:
- Er zijn diversen monteurs geweest (+/-4)
- Kabels vervangen, modem vervangen, splitter nagekeken etc etc...
- Volgens klantenservice is het de Router, die we niet hebben.....
- Er zijn diversen beloftes gedaan om terug te bellen
- Monteurs komen niet opdagen
- Klantenservice gemaild, tot op heden geen reactie

Nu schijnt het naar de Rekam te zijn doorgezet.
Nu start natuurlijk een mooi kastje naar de muur situatie tussen Caiway en de Rekam, waarvan niemand wijzer wordt.

Wij willen graag dat Caiway dit oplost!

De oplossing

Graag een oplossing van de storing, minimaal 1 maand gratis (zoals toegezegd), compensatie van telefoonkosten (mobiel, etc) en een bloemetje.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Caiway?