Klacht Caiway: Caiway is niet te vertrouwen!

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Uw e-mail is ingediend bij de afdeling Special Care, zij doen hun uiterste best om binnen 14 dagen te reageren op uw bericht. Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder nummer M-687826.

We zijn nu drie weken verder en als Caiway zijn klanten serieus zou nemen kunnen ze met bovenstaande casusnummer hun schuld bij mij betalen.

Het door mij teveel betaalde bedrag ad. €69,87 moet Caiway terugbetalen.

Caiway

Zojuist heb ik contact gehad met onze financiele afdeling om uw situatie te bespreken.

Het bedrag dat u teveel heeft betaald staat momenteel gereserveerd als credit en staat gepland om met de aanstaande facturatie aan u teruggekeerd te worden. Het bedrag wordt uiterlijk in begin december naar uw rekening overgemaakt.

We hebben niet de mogelijkheid om dit proces te versnellen en/of handmatig naar u over te maken. Als dit een optie was, hadden we dit graag voor u uitgevoerd. Hierdoor verzoeken wij u nog even om geduld te hebben.

Denis
    Wim Stal
    Dit is een onbevredigend antwoord. Begrijpelijkerwijs heb ik alle vertrouwen in Caiway verloren, mede door de eerdere toezeggingen die niet nagekomen zijn.
    Toen ik het maandbedrag gestorneerd had omdat Caiway teveel geïncasseerd had, werd ik binnen 3 dagen geïntimideerd met €17,75 aan incassokosten als ik niet binnen 14 dagen betaalde. Na die 14 dagen zouden de incassokosten oplopen. Caiway moet mij voor zijn betalingsachterstand 3x €17,75 =€53,25 betalen en dan pas is de kou uit de lucht. Dat zou pas netjes zijn!
    Geen enkel excuus is mij aangeboden, wat aangeeft dat deze praktijken aan de orde van de dag zijn.
    Met deze handelwijze zet Caiway kwaad bloed, een slechte relatie is hierdoor ontstaan en zal zonder positief gebaar van Caiway nooit meer overgaan. Wel eens van Public Relations gehoord? Tot in lengte van dagen zal dit een negatieve invloed hebben op de bedrijfsvoering van Caiway .
    Geachte heer Stal,

Zojuist heb ik u telefonisch geprobeerd te bereiken om namens Caiway onze excuses aan te bieden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik zou dit graag telefonisch met u willen bespreken om tot een oplossing te komen. Zouden wij u morgen kunnen opbellen? Indien mogelijk, rond welke tijd schikt het u?

Anas
    Wim Stal
    Ik was en ben gewoon thuis Anas! Uiteraard mag u mij bellen, maar donderdagochtend ben ik afwezig. Het nummer van mijn vaste telefoon hebt u uiteraard tot uw beschikking.

Mvgr,

W.J. Stal
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht en excuses voor onze latere reactie. Ik heb uw wederom proberen te bellen om de situatie hierboven uit te leggen.

Zoals mijn collega eerder al aangaf hebben wij geen mogelijkheid om dit proces te versnellen of handmatig uit te voeren. Wij zijn dus gebonden aan de facturatie van ons systeem.

De teveel betaalde kosten zullen wij aan de hand van ons facturatiesysteem z.s.m. aan u overmaken. Excuses voor dit ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en sluit hierbij de klacht.

Pepijn

Wim Stal
Anas van Webcare beloofde me te bellen voor een oplossing, maar ik hoor maar niets! Heel irritant en hiermee word ik weer bevestigd in het onbetrouwbare karakter van Caiway. Waarom krijg ik geen telefoonnummer of e-mailadres?

Ook een klacht indienen over Caiway?