Klacht Caiway: Caiway komt de voorwaarden van een nieuw abonnement niet na

Klachtnummer
# 470633
Gebruiker
M. Antwerpen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 juni heb ik, naar aanleiding van een aanbieding van Caiway, een nieuw abonnement afgesloten mer als voorwaarden 6 maanden korting en een JBL speaker. Aanvankelijk leek het niet mogelijk omdat ik een bestaande klant was, maar uiteindelijk werd mij telefonisch verteld dat ik Een nieuw abonnement kon afsluiten met de eerder genoemde voorwaarden.

Inmiddels zijn we Een paar maanden en veel telefoontjes en appjes met Caiway verder, heb ik nog geen JBL speaker ontvangen en zag ik dat Caiway het volledige maandbedrag afschrijft in plaats van de beloofde korting. Vandaag heb ik wederom gebeld, maar nog altijd heb ik geen duidelijkheid.

De oplossing

De beloofde voorwaarden nakomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen