Klacht Caiway: Caiway laat je stikken

Van Huizen

Ik heb nu al bijna 3 weken elke avond slecht beeld en slecht geluid. Als we bellen zijn er 30 wachtenden voor ons. Elke dag stuur ik een whattsapp bericht met een foto van het slechte beeld. Vaak krijg ik de melding ‘oeps, Het is ons nog niet gelukt te reageren op uw klacht’. Gisteren eindelijk een aardige en behulpzame medewerker gesproken die alles heeft geprobeerd. Alles gereset en goed gezet. Niks hielp.
Nu hebben ze aangegeven dat de technische dienst mij gaat bellen. Maar wanneer dat zou zijn, konden ze me niet vertellen. Zal wel weer lang duren. Hoe kan het zijn dat ik zo lang avond aan avond geen TV kan kijken en er niets aan gedaan wordt?!?!
Mogelijke oplossingen: stuur iemand langs, geef een nieuw modem, biedt daarna uit coulance compensatie aan en bovenal; verdiep je in de klant en toon begrip!

Caiway
    Geachte heer/mevrouw

Vervelend om te horen u de laatste tijd last heeft van storing. Ik heb het witte Genexis modem doorgemeten en het signaal komt goed binnen en ik kan verder geen afwijkingen vinden. Omdat er verder uitgezocht moet worden waar de storing vandaan komt en er een aantal testen met u moet worden gedaan, verzoek ik u om zo snel mogelijk contact met de technische helpdesk op te nemen. Zij kunnen dan een storingsticket aanmaken en de afdeling kan vervolgens onderzoek hier naar doen.

De technische helpdesk is bereikbaar via de volgende kanalen:

1. telefonisch: 088 2249 111
    2. whatsapp: 088 2249 111
    3. live chat: via www.caiway.nl

Voor de meest directe oplossing raad ik u aan om of te chatten of telefonisch contact op te nemen. Mijn collega's helpen u graag verder met het oplossen van het probleem.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Leroy
    Caiway Webcare Team

Van Huizen
Nou, ik heb nieuws voor je: die ticket is al lang aangemaakt. Ik wacht al heel lang dat de technische dienst met mij contact opneemt (want dat zou gebeuren volgens jullie). En ik heb ELKE dag contact via whattsapp met jullie.

Ook een klacht indienen over Caiway?