Klacht Caiway: Caiway Mobiel Extra bundels zijn geen 30 dagen bruikbaar

J. Reefhuis

Caiway Mobiel Extra bundels zijn geen 30 dagen bruikbaar zoals in de Aanvullende Voorwaarden Caiway Mobiel staat. Als je tegen het eind van de maand een Extra bundel aanschaft is die slechts bruikbaar tot het eind van de maand. Daarna wordt eerst de reguliere bundel van de nieuwe maand opgesoupeerd. Als de reguliere bundel binnen 30 dagen na aanschaf van de Extra bundel op is, kun je de Extra bundel nog weer gebruiken. De Extra bundel zou als eerste opgesoupeerd moeten worden vóór de nieuwe maandbundel. Ik heb veel contact gehad met de klantenservice. De service is heel slecht. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Reactie op mails laten weken op zich wachten.

Gezien het in gebreke blijven van Caiway Mobiel en de slechte service wil ik dat onze beide abonnementen per direct kosteloos worden beëindigd, zodat we kunnen overstappen naar een andere provider.
In de bijlage de mailwisseling met Caiway met daarin een omschrijving van de klacht, een opsomming van de telefonisch contacten en de eis om de abonnementen te beëindigen.

Caiway
    Geachte heer/mevrouw Reefhuis,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kan me inderdaad voorstellen dat het wenselijk is om dan eerst de extra bundel te gebruiken en dan pas de nieuwe reguliere bundel. Dit is echter helaas niet hoe het werkt. De extra bundel gebruik je ten alle tijden pas na je reguliere bundel. Als je dus een nieuwe maand in gaat voor de reguliere bundel, zal eerst de reguliere bundel gebruikt worden en pas zodra deze op is, zal de extra bundel weer gebruikt worden.

Mocht dit onduidelijk zijn geweest, dan bieden wij hier onze excuses voor aan. Ik heb intern een verzoek uitgezet om dit verder te verduidelijken in onze aanvullende voorwaarden.

Brian
    Caiway Webcare Team

J. Reefhuis
Er is geen oplossing aangeboden. In de reactie wordt in het geheel niet ingegaan op de slechte service die ik in de bijgesloten mailwisseling heb opgesomd en het feit dat er in de Aanvullende Voorwaarden Caiway Mobiel van (Ingangsdatum: 4 februari 2019) letterlijk staat "Een extra bundel blijft 30 dagen bruikbaar." Alles bij elkaar is dat de reden dat ik mijn 2 abonnementen voor Caiway Mobiel per direct kosteloos wil beëindigen, zodat we met nummerbehoud kunnen vertrekken naar een andere provider. Blijkbaar denkt Caiway Mobiel "Beter een ontevreden klant dan geen klant".

Ook een klacht indienen over Caiway?