Klacht Caiway: Caiway verkoopt iets wat ze niet kunnen leveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444546
Gebruiker
GeleLoofboom#748
Datum
1 reactie

Details

De klacht

contract afgesloten nu blijkt de gewenste 150 download niet haalbaar te zijn maar blijkt het maar 40 te zijn de upload is maar 15 . dit is al een maand zo maar meneer u kunt van het jaar contract af

De oplossing

wil van het contract af

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer/mevrouw Scheer,


    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben direct uw netwerk gecontroleerd en zien dat de volledige snelheid aanwezig is, dit garanderen wij alleen in een directe verbinding op het glasvezelmodem.

    Mocht u deze snelheid willen controleren, dan kan dit door een laptop of computer direct op de meest linker gele netwerkpoort onderop het glasvezelmodem aan te sluiten.

    Op de onderstaande pagina meer informatie over de snelheden:

    https://www.caiway.nl/voorwaarden/internetsnelheden


    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


    Met vriendelijke groet,

    Pepijn
    Caiway Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeleLoofboom#748
Datum
Uiteindelijke oplossing
het klopt niet wat Caiway beweert niet mijn pc zit bekabeld rechtstreeks aan de router en ik kom niet hoger dan 40 download snelheid de twee ontvanger op pauze zetten werkt ook niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen