Opgelost door Caiway: Ciscodecoder werkt niet meer na overstap

Frans

Sinds gedwongen overstap van Ziggo naarCaiway diverse contacten met klantenservice vanwege disfunctioneren decoder-hdrecorder. Ik moet soms meerdere keren op een avond de fabrieksinstellingen resetten en alle codes weer invoeren. Verschillende vrienden van mij ervaren soortgelijke problemen, maar minder frequent.

Eerst werd er naar een oplossing gezocht, toen werd aangekondigd dat er een oplossing komt, maar vanwege vele klachten van lotgenoten (het is een bekend probleem) is het niet mogelijk om een vervanger van mijn tot op de dag van overzetten prima functionerende apparaat te regelen. Ook over restitutie vanwege niet genoten, maar wel beloofde diensten is Caiway onduidelijk.

Inmiddels heb ik zelf een ander apparaat besteld omdat tv-kijken in de woonkamer niet meer kon, maar idioot is het wel. kortom: mijd Caiway voor oplossingen bij problemen. .

Omruilen decoder met HD of financiële compensatie.

Caiway
    We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen en de klant aan het lopende onderzoek inzake gebruik van de Cisco ontvanger gekoppelt.We hebben klant per e-mail gevraagd een aantal testen uit te voeren.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    Frans
    Er is een telefoontje gepleegd, maar een oplossing is er nog steeds niet. Ook geen zicht op welke compensatie dan ook. Het werkt nu al maanden niet. Inmiddels kocht ik een extra ontvanger die het wel doet, maar het is m.i. nog steeds te gek voor woorden...
    Caiway
    We hebben telefonisch contact gehad om de bevindingen na de software update te bespreken. Wij gaan kijken naar de oplossingen, zodra wij meer weten en de mogelijkheden in beeld hebben zullen wij uiteraard met u kijken naar een passende tegemoetkoming.
    Caiway
    We hebben vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas konden wij u niet bereiken. U gaf aan dat de storing niet verholpen is na de update. Bij meerdere klanten ervaren wij dat niet de meest recente update is binnengekomen.Graag willen wij u vragen om aan te geven welke software versie u heeft. De softwareversie kunt u vinden onder menu - instellingen - systeem - info, hier kunt u ook kijken of er handmatig een update binnengehaald kan worden. Uiteraard hopen wij snel aan te kunnen geven hoe we dit gaan verhelpen/oplossen. Alvast bedankt voor uw medewerking !
    Caiway
    We hebben klant gesproken en gevraagd om ons te informeren. Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    Frans
    Er is regelmatig contact opgenomen, en plots werkte de decoder weer goed, ik weet nog niet voor hoelang, maar ik vertrouw erop dat het opgelost is. Ik zou overigens een mail krijgen om rechtstreeks gegevens door te geven, maar dat is er nooit van gekomen. Ook is er nog geen zicht op enige compensatie voor het langdurige probleem waardoor ik maandenlang van tv verstoken werd. Ik vertrouw erop dat die reactie alsnog komt.

Frans

Ook een klacht indienen over Caiway?