Klacht Caiway: Downgraden abonnement onmogelijk of met dagen geen tv/internet.

RobinStn

Ik gebruik naar volle tevredenheid Caiway maar wil graag overstappen naar een lager abonnement zonder telefonie. Eerste keer bellen met de klantenservice leverde het verhaal op dat Caiway technisch de systemen nog niet klaar heeft om de wisseling van abonnementen uit te voeren? Na lang aandringen voor een oplossing werd in de wacht gezet en was de verbinding verdwenen. Dus teruggebeld en toen werd mij een verhaal verteld dat ik alle kastjes (modem, decoder etc.) moest terugsturen wanneer ik naar een ander abonnement wilde want dit werkte technisch op een ander platform? Ik gaf aan dat ik als klant niet de dupe moet worden van technische implementaties aan de kant van Caiway en zeker geen downtime verwacht op deze manier. Maar het kon écht niet anders.

Administratief downgraden van mijn huidige abonnement.

Caiway
    Geachte mevrouw/heer Schouten,

We hebben op dit moment inderdaad nieuwe pakketten geïntroduceerd. Vanwege technische redenen is het nog niet mogelijk voor bestaande klanten om over te stappen op het nieuwe portfolio. Als wij dit op dit moment zouden omzetten, zou u hinder ervaren. Alle apparatuur zou dan vervangen moeten worden, zodat u gebruik kunt maken van dit nieuwe pakket.

Als wij het enkel administratief om zouden kunnen zetten, dan hadden we dit uiteraard voor u in orde gemaakt. Op den duur wordt het wel mogelijk voor al onze klanten om over te gaan op het nieuwe platform. Excuses voor het ongemak!

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Lisette
    Caiway Webcare Team
    RobinStn
    Ik heb zojuist het abonnement laten omzetten naar internet only, dat kan blijkbaar wel en een tv abonnement voor de smart tv genomen bij Canal Digitaal. Kom ik ook uit op het pakket dat ik graag wil.

Ook een klacht indienen over Caiway?