Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Caiway: E-mail verkeer geblokkeerd
Details
De klacht
Van donderdag 13 t.m. zondag 16-10-16 geen mailverkeer mogelijk, zowel ontvangen als versturen. Zondag 16.10 rond 13uur kwamen eindelijk de e-mails binnen..Vandaag, dinsdag 18.10, wederom storing: e-mails komen niet binnen, tevens is 't niet mogelijk om e-mails te versturen.
Zaterdag 15.10, en vandaag, dinsdag 18.10, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Caiway via telefoon nummer 1200
De oplossing
Ik wil:t.a.t. toegang hebben tot de diensten waar ik voor betaal
de factuur van de maand waarin storing plaats vindt terug betaald krijgen
een schadevergoeding van € 100,00 per dag over de gehele duur van de storing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.