Klacht Caiway: E-mail verkeer geblokkeerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 190738
Gebruiker
Florence
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van donderdag 13 t.m. zondag 16-10-16 geen mailverkeer mogelijk, zowel ontvangen als versturen. Zondag 16.10 rond 13uur kwamen eindelijk de e-mails binnen..
Vandaag, dinsdag 18.10, wederom storing: e-mails komen niet binnen, tevens is 't niet mogelijk om e-mails te versturen.
Zaterdag 15.10, en vandaag, dinsdag 18.10, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Caiway via telefoon nummer 1200

De oplossing

Ik wil:
t.a.t. toegang hebben tot de diensten waar ik voor betaal
de factuur van de maand waarin storing plaats vindt terug betaald krijgen
een schadevergoeding van € 100,00 per dag over de gehele duur van de storing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Florence
    Datum
    3 weken lang geen-of "wankel" e-mail verkeer, en 2 weken na het plaatsen van mijn klacht geen reactie van Caiway ..... de financiële afdeling reageert WEL per omgaande: 2 dagen nadat ik (voor het eerst in 13 jaar) mijn betaling had gestorneerd kreeg ik een aanmaning binnen, per post...kennelijk heeft Caiway net zo veel vertrouwen in haar eigen e-mail diensten als ik. een gedupeerd-gegijzelde consument

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Florence
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen