Klacht Caiway: E-mail verkeer geblokkeerd

# 190738
Florence

Van donderdag 13 t.m. zondag 16-10-16 geen mailverkeer mogelijk, zowel ontvangen als versturen. Zondag 16.10 rond 13uur kwamen eindelijk de e-mails binnen..
Vandaag, dinsdag 18.10, wederom storing: e-mails komen niet binnen, tevens is 't niet mogelijk om e-mails te versturen.
Zaterdag 15.10, en vandaag, dinsdag 18.10, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Caiway via telefoon nummer 1200

Ik wil:
t.a.t. toegang hebben tot de diensten waar ik voor betaal
de factuur van de maand waarin storing plaats vindt terug betaald krijgen
een schadevergoeding van € 100,00 per dag over de gehele duur van de storing

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Florence
    3 weken lang geen-of "wankel" e-mail verkeer, en 2 weken na het plaatsen van mijn klacht geen reactie van Caiway ..... de financiële afdeling reageert WEL per omgaande: 2 dagen nadat ik (voor het eerst in 13 jaar) mijn betaling had gestorneerd kreeg ik een aanmaning binnen, per post...kennelijk heeft Caiway net zo veel vertrouwen in haar eigen e-mail diensten als ik. een gedupeerd-gegijzelde consument

Florence

Ook een klacht indienen over Caiway?