Klacht Caiway: Entone ontvanger

Cor

Sinds een tijdje heb ik glasvezel en daarbij een Entone ontvanger met harddisk. Deze ontvanger heb ik nu 4 keer moeten vervangen vanwege storingen. Eerste 3 keer was het de harddisk en nu weer beeldstoring. Verder is er iedere keer problemen met de internet, heb al verschillende keren nieuwe kabels gehad, maar het blijft een drama. Mijn Wifi modem is geschikt voor glasvezel en 300mps , dus dat moet goed zijn. Heb verschillende keren gevraagd om dit probleem op te lossen, maar ze geven aan dat een monteur geld kost €90 en leggen het probleem bij mij neer. Bij de installatie van de glasvezel modem, is deze bij de voordeur in de meterkast geplaatst en verder moest ik het maar uitzoeken. Kan geen gebruik meer maken van de aansluiting in de kamer, dus moest een nieuwe kabel trekken voor zowel TV, Internet en Telefoon. Ik vindt dat ik schandalig wordt behandeld. En een andere aanbieder is moeilijk met deze snelheden.

Ander merk receiver en gratis montage van kabels, want of ik moet kabels vervangen of de receiver, wordt er gek van.

Caiway
    Geachte heer Bruin,

Wij hebben telefonisch contact gehad. Hierin hebben wij afgesproken dat een monteur langskomt om het probleem te analyseren en gelijk te verhelpen.

Na het monteursbezoek zullen wij wederom contact met u opnemen om te kijken of de problemen daadwerkelijk zijn verholpen.

Ian
    Caiway Webcare Team
    Cor
    In ieder geval bedankt voor de snelle reactie hierin en wacht eerst even het bezoek van de monteur af. Het doet mij in ieder geval goed, dat de monteur en materiaalkosten op rekening van Caiway gaan.
    Cor
    Ik krijg nu alleen om de 5 minuten een storingsmelding en heb dan totaal geen beeld meer.
    Caiway
    De storing die u op dit moment ervaart heeft helaas te maken met een centrale storing in uw regio. Wij zijn druk bezig om de oorzaak te achterhalen en de storing te verhelpen.

Excuses voor het ongemak.

Jeanine
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?