Klacht Caiway: extra smartcard "stiekum" in rekening gebracht

Klachtnummer
# 177916
Gebruiker
Tuinman
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds kort alles in één glas van Caiway. Voorheen alleen digitale TV met gratis tweede smartcard. Na het toevoegen van internet aan het pakket brengt men ineens de tweede smartcard wél in rekening. Zonder dit te communiceren. Moet je zelf op de rekening ontdekken. Wel mooi weer spelen met extra korting de eerste 6 maanden. Kortom niet transparant.

Gewenste oplossing

gewoon de gratis smartcard behouden.

2 reacties

  1. Auteur
    Tuinman
    Datum
    Dat is dan wel weer netjes: snel gebeld door Caiway en klacht naar tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Veurink,

    Zojuist hebben we telefonisch contact met u opgenomen en de regeling m.b.t. de smartcards besproken. Wij snappen dat voor u niet duidelijk was dat u voor de smartcards zou gaan betalen, onze excuses hiervoor.

    Wij hebben afgesproken dat u voor de tweede smartcard een eenmalige creditatie krijgt zodat u voor het eerste jaar wordt tegemoet wordt gekomen. Deze creditatie zult u tegemoetzien op de volgende factuur.

    Wij zullen deze klacht als afgehandeld beschouwen.

    Met vriendelijke groet,

    Jeanine
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen