Opgelost door Caiway: Factuur hoog

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 81991
Gebruiker
P-Borgman
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een hoge factuur waar ik geen rekening mee had gehouden, al meerdere keren mail gestuurd omdat bellen lang duurt.

factuur klopt wel.

De oplossing

zou graag laatste factuur per direct willen voldoen en rest in een aantal termijnen. zodat ik gewoon klant kan blijven bij caiway

4 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Borgman,We hebben u hedenmiddag gebeld, maar kregen geen gehoor.We hebben u per e-mail geinformeerd. Graag ontvangen we van u een reactie op webcare@caiway.nl.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    P-Borgman
    Datum
    ik zou graag de openstaande posten bij elkaar opgeteld zien en dan door 3 termijnen willen delen.GrP. Borgman
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Borgman,We hebben u een e-mail gezonden. Indien u nog vragen heeft mag dit via een reply op deze e-mail. Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  4. Auteur
    P-Borgman
    Datum
    opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P-Borgman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen