Opgelost door Caiway: Fout tijdens het afspelen bij live, opnames en Replay tv

sad Opgelost
Hoop

Wij moeten gemiddeld 8 a 9 seconden wachten voor dat het volgende kanaal tevoorschijn komt.

Er heeft zich een fout gedaan tijdens het afspelen. Probeer het later nog eens.
Dit doet zich weer voor sinds december 2019. Het probleem was een centrale storing een fout tijdens het afspelen bij live TV, opnames en Replay TV.

Meerdere keren via WhatsApp een melding gemaakt maar keer op keer het zelfde verhaal uitleggen over ons tv probleem. Zoveel mensen die volgens hen erop werken maar toch niet weten waar het over gaat. Er is totaal geen terugkoppeling. Zeer teleurgesteld. Hopelijk dat dit opgelost kan worden.

Dat men direct gaat kijken of er wederom een centrale storing is

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Hoop
Het is opgelost maar het is keer op keer raak bij hun qua storingen. Het is dat via jullie het sneller gaat aangezien ik bij melding via WhatsApp ik geen antwoord krijg niet eens de zelfde dag of nog erger ook niet de volgende dag. Ze weten daar echt niets van de voorkomende problemen. Aangeboden oplossing is niet eens via een antwoord gegaan, niet eens via de app of mail. Wij moesten dit de volgende dag zelf merken dat het was opgelost nou ja niet snel genoeg van kanaal veranderen maar pas na dagen was het echt snel zoals deze in beginsel ook heeft gedaan. Aangeboden iets of wat dan ook is er nooit geweest niet eens een pardon of wat dan ook. Wij zij naar een betere provider aanhebt kijken nu en zullen als er een goede is gevonden met plezier weggaan van deze provider. Er

Ook een klacht indienen over Caiway?