Klacht Caiway: Functie ondertiteling werkt niet

A.J. Tigges

Vanaf het moment (dec 2019) dat wij overgestapt zijn op Caiway interactieve TV zijn de problemen die wij voorheen nooit met Caiway hadden ontstaan.
Belangrijkste klacht: de functie voor ondertiteling werkt niet en dat is als je gehoor niet meer optimaal is heel vervelend. Eindeloos over gebeld. De eerste TV ontvanger die bij het pakket zat, werkte prima inclusief de functie ondertiteling. Die ontvanger werd van de ene op de andere dag afgesloten en vervangen door één waar de ondertitelings functie niet op werkte. Eindeloos over gebeld; verschillende antwoorden afhankelijk van de medewerker : " Die tool wordt uitgerold" was het meest voorkomende antwoord. Wij zijn het zat, maar Caiway heeft in ons gebied een monopolie positie. Wat te doen? Over de klachtenafhandeling waren wij voorheen heel tevreden, nu is dat waardeloos.

Zorgen dat hetgeen is toegezegd ook wordt uitgevoerd!

Caiway
    Geacht A.J. Tigges,

Bedankt voor uw bericht. Ik snap dat het erg vervelend is dat de ondertiteling nog niet beschikbaar is.
    Op dit moment wordt er gewerkt aan een update. Het is even afwachten op goede testresultaten en hoop dat het snel beschikbaar is via de update voor de televisie ontvangers.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Leroy
    Team Webcare

Ook een klacht indienen over Caiway?