Klacht Caiway: geen internet/tv/telefonie Caiway

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 470566
Gebruiker
tinotino
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Net nadat ik 6 a 7 dagen geen internet, tv en telefonie heb gehad is dezelfde storing alweer na 1 dag! werkend internet

De oplossing

abonnement per direct beëindigen aangezien er geen diensten geleverd worden

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat er zoveel storingen worden ervaren.

    We doen er uiteraard alles aan om de storingen te beperken en een stabiele verbindingen te leveren. Mocht u toch om deze reden het contract willen beëindigen dan kan dit niet via een klacht.

    Ik adviseer u daarom telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via: 088 2249 111 of 1200 (Gratis met vaste telefonie van Caiway)

    Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Pepijn
    Caiway Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tinotino
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen