Klacht Caiway: geen ondertiteling

Klachtnummer
# 483809
Gebruiker
Adje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

sinds week 40 ontvangen wij caiway glasvezel tv.
Mijn ouder hebben ondertiteling nodig om de uitzendingen te kunnen volgen, echter dit werkt niet!

De oplossing

ondertiteling via teletekst toevoegen

of

abonement annuleren

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend om te horen dat de ondertiteling niet werkt. Het zou moeten werken via de OPT knop op de afstandsbediening. U krijgt dan de opties voor de gewenste ondertiteling te zien.

    Haal voor de zekerheid eerst even de ontvanger voor 1 minuut van het stopcontact en laat deze opnieuw opstarten.

    Mocht het daarna niet werken neem dan contact met ons op via de chat op www.caiway.nl of telefonisch op www.caiway.nl

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Leroy
    Caiway Team Webcare

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen