Klacht Caiway: geen ontvangst

Klachtnummer
# 87582
Gebruiker
ap
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vanaf installatie caiway in Krimpen aan den ijssel heb ik te maken met het ontvangst van tv . Nu heb ik geen ontvangst van extra betaalde zenders zoals hbo 1 en 2, amc en bbc 3 en 4 enz. Storing is eerder regelmaat dan uitzondering. Caiway probeert altijd eerst schuld bij de klant te leggen, voordat zij toegeven dat er een storing is. Daarnaast leveren zij hbo voor de reguliere prijs maar geen hbo go. Moet ik verder gaan?

De oplossing

Gewoon een zoveel mogelijk storingsvrije ontvangst. Op zijn minst gelijk aan kpn en die staan nog niet eens op nummer één.

3 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Prins,We hebben u hedenmiddag twee keer gebeld, maar kregen geen gehoor. We proberen morgen nogmaals contact met u te krijgen.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Prins,
    We hebben u vanavond gebeld maar kregen wederom geen gehoor. Wij proberen het morgen nogmaals.
    Zou u ons kunnen melden wanneer het schikt dat we contact met u kunnen opnemen?
    In afwachting op uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare Team.
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Prins,We hebben telefonisch contact opgenomen en zenden u een nieuwe glasvezelontvanger toe. U informeert ons of gebruik hiervan verbetering geeft.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen