Klacht Caiway: Geen tv ontvangst en geen mogelijkheid om andere provider te kiezen

Klachtnummer
# 183003
Gebruiker
Haak
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al 3 dagen geen televisie signaal. Ik ontvang het signaal via de glasvezel. Aangezien Caiway als enige op de glasvezel mag heb ik geen mogelijkheid om van leverancier te veranderen. Ik dacht dat dit verboden was in Nederland.

De oplossing

Verandering van glasvezel provider.

2 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Von der Hake,

    Ik heb zojuist tweemaal geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt. Zoals aangegeven in het voicemail bericht, willen wij graag een afspraak met u maken, zodat wij telefonisch contact met u op kunnen nemen.

    In afwachting van uw antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Alex
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    Caiway
    Datum
    Beste heer Von der Hake,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over de door u ingediende klacht. Hieruit blijkt dat uw storing niet in het Glasvezel signaal maar in de COAX lag. Dit is veroorzaakt door een stroomstoring in uw regio, welke inmiddels verholpen is. Hierbij stellen wij voor de klacht te sluiten.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    David
    Caiway Webcare Team