Opgelost door Caiway: Geen Wifi verbinding

content Opgelost
# 419733
RZ#KLACHT

Doordat er een netwerk storing was (bevestigd door Caiway via de mail) werken mijn Wifi routers niet meer. Ook een nieuwe, pas vijf dagen gebruikt, werkt niet meer. Met Caiway tig x gereset, op allerlei manieren, niets werkt. De klantenservice zegt dat het nu mijn probleem is. Terwijl de oorzaak een storing bij caiway was. Wil je een klacht indienen via de website, helaas het contactformulier is tijdelijk buitengebruik. Op geen enkele manier wil caiway dat je een klacht kan indienen.

Dat je adequaat het probleem oplost, en niet de schuld in de schoenen van de klant afschuift. Door hun toedoen werken alle routers niet meer. Dit kan toch niet.

RZ#KLACHT
    Ongelofelijk dat Caiway niet reageert. Dit is echt niet de wijze waarop je een klacht behandeld. Eigenlijk niet in behandeling neemt. De compensatie zie ik ook niet. Het blijft een moeilijk bedrijf om mee te communiceren. Al sinds het bestaan ervan.
    Caiway
    Geachte heer de Zoete,

Excuses voor de late reactie. Wij hebben u zojuist telefonisch benaderd, maar hebben u niet te pakken kunnen krijgen. Op dit moment zien wij een aanmelding vanuit uw wifi router (Sitecom) in het modem staan met een actieve sessie, maar we spreken u graag om duidelijk te krijgen wat de storing en de ervaren problemen zijn geweest. Kunt u ons middels een Facebook en/of Twitter privébericht melden als u beschikbaar bent? Dan kijken we graag met u mee naar een gepaste oplossing.

Denis
    Caiway Webcare Team
    Caiway
    Geachte mevrouw/heer de Zoete,

Bedankt voor uw bericht! Wij vinden het fijn om te lezen, dat de diensten nu naar behoren werken. Ik zou u graag een compensatie aan willen bieden van €25,- korting, op de eerst volgende factuur.

Wij horen graag of u hiermee akkoord gaat.

Pepijn
    Caiway Webcare Team

RZ#KLACHT
Eindelijk de beloofde korting gekregen. Heeft bijna twee maanden geduurd.

Ook een klacht indienen over Caiway?