Klacht Caiway: Glasvezel aansluiting
Details
Klacht
Op 17 december 2014 heb ik, na uitvoering van een postcode check, het Alles-in-1 Glas pakket besteld met als ingangsdatum 1-2-12015 . Op 19 januari kreeg ik een SMS met de mededeling dat. de aansluiting gereed was en dat ik na ontvangst van het pakket kon overgaan tot installatie en activatie (zie bijlage). Dit verbaasde me zeer aangezien er nog glasvezelkabel naar binnen was gebracht. Dus aansluiten en laat staan activatie was onmogelijk. Ik heb dit telefonisch en via email diverse keren onder de aandacht van de klantenservice gebrachtTot op heden heb ik geen internet en televisie in mijn woning op Esweg 2A, 7683 VK Den Ham, het geen ik zeer frustrerend en belemmerend vind aangezien ik voor mijn werk veelvuldig gebruik maak van internet thuis. En bovendien kunnen we ook geen televisie kijken aangezien het ook niet mogelijk is om de TV aansluiting te activeren dit terwijl er wel een coax aansluiting in de woning aanwezig is.
Gewenste oplossing
Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken, een actieve internet en coax aansluiting.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.