Klacht Caiway: harde schijf vol

Klachtnummer
# 90644
Gebruiker
marcowagemakers
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onze TV ontvanger geeft aan dat de harde schijf vol is rewijl er maar 2 films op staan.

Er hebben er altijd meer op gestaan.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    De harde schijf kunnen wij op afstand niet benaderen om te kijken of deze vol is of wat er aan de hand is.
    Advies als de 2 films zijn bekeken de harde schijf vanuit het menu – instellingen – Audio en Video de optie formateer harde schijf te gebruiken en kijken of deze dan weer goed gaat lopen.
    In afwachting op uw reactie of dit een oplossing bied.
    Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare team.
  2. Auteur
    Caiway
    Datum
    We hebben telefonisch contact opgenomen en de door de klant beschreven situatie is nog actief. We zenden de klant een nieuwe TV ontvanger toe.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Wij hebben u geprobeerd te bellen. Wij zijn benieuwd wat uw bevindingen zijn met uw nieuwe Entone. We proberen u op een later tijdstip nogmaals te bereiken.Met vriendelijke groet,
    Jan
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen