Opgelost door Caiway: herinneringskosten en ongevraagde betalingsregeling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30441
Gebruiker
RonaldLamper
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds begin juni klant bij Caiway,ik kreeg eind juni een factuur van 2 maanden á 151,-
Vervolgens mail ik Caiway deat ik 't niet helemaal begrijp waarom ik 2 maanden moet betalen aangezien ik daar geen rekening mee had gehouden in m'n financien(nieuw huis inrichten etc is duur zat) krijg ik ongevraagd een betalingsregeling waarbij ik 11-07en 23-07 een deel moet betalen terwijl ik in de mail had gezegd dat ik rond de 20e m'n salaris zou krijgen waarbij ik de factuur dan kon voldoen. Nu krijg ik een factuur inclusief herinneringskosten á 20,- euro omdat ik had moeten voldoen aan de factuurbetaling van 11-07 (een betalingsregeling waar ik niet om had gevraagd)
Nu blijf ik tegen "de regels" aanlopen dat ik herinneringskosten moet betalen gezien het feit dat dit een standaard procedure is, terwijl ik caiway een duidelijk voorstel heb gedaan met betaling op de 20e! Ik heb vandaag 3 maanden betaald zonder herinneringskosten. Ik zie graag tegemoet hoe Caiway omgaat met z'n nieuwe klanten!

Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat Caiway de herinneringskosten kwijtscheld, zoals gezegd vind ik het allemaal duur zat en zit ik niet te wachten op verhogingen van 20 eu omdat er iemand intern bij caiway dacht dat ik om een betalingsregeling vroeg.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen en de ontstane situatie besproken.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    RonaldLamper
    Datum
    Goed geregeld, snelle reactie van Caiway en alles netjes afgehandeld zoals ik had gehoopt. top bedrijf + 1 voor de afhandeling!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen