Klacht Caiway: Ik kan niet meer thuis werken omdat mijn internet niet werkt.

Klachtnummer
# 480056
Gebruiker
S.M. Keij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 18 april 2020 heb ik alles in één van Caiway.
Sinds het begin heb ik geen WiFi bereik op de eerste verdieping.
Meerdere malen heb ik contact gehad met de servicedesk.
Caiway heeft een extra router gegeven om het signaal te verbeteren.
Dit heeft niet geholpen. Omdat ik werkzaam ben in de vitale sector en thuis moet werken heb ik stabiel internet nodig. Ik kan alleen via een vaste kabel werken tot op vandaag. Opnieuw heb ik de servicedesk gebeld maar mijn klacht is niet opgelost. Ik ben te einde raad en kan niet meer thuis werken.

De oplossing

Dat er een monteur langs komt om het probleem op te lossen.
En dat ik de garantie krijg dat ik met WiFi ook 250mbit per seconde heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen