Klacht Caiway: Ik krijg maar geen installatiepakket.

M.C. Diks

Ik krijg maar geen installatiepakket. Inmiddels meer dan 5 keer gebeld. Elke keer wordt je minuten lang in de acht gezet en krijg je een andere reden waarom het niet verzonden wordt.

Ik wil een installatiepakket.

Caiway
    Beste heer/mevrouw Diks,

Vervelend om te horen dat er zo veel mis gaat. Ik zie dat u inmiddels vanochtend contact heeft gehad met mijn collega en dat hij heeft uitgezocht wat er precies aan de hand is. Hij heeft een actie uitgezet om alles recht te trekken, zodra dit verwerkt is, zou alles goed moeten gaan.

Wij zullen dit blijven monitoren en zullen uw klacht hier open laten staan tot alles opgelost is.

Onze excuses voor het ongemak.

Brian
    Caiway Webcare Team
    Caiway
    Beste heer/mevrouw Diks,

Naar aanleiding van de eerder beschreven situatie waarin er met het aanmelden en het versturen van het installatiepakket op het nieuwe adres iets mis bleek te gaan heb ik zojuist nogmaals de situatie bekeken.

Mijn collega Brian heeft u gisteren geïnformeerd over het feit dat er een actie aangemaakt is omtrent het alsnog correct verwerken van alle administratieve handelingen. Eerder vandaag is deze actie opgepakt, waarna de diensten op het oude adres in ere hersteld zijn en de diensten voor het nieuwe adres alsnog uw kant op komen.

In afwachting van het bericht dat PostNL u de Track&Trace-code heeft verzonden voor het installatiepakket en het ook volledig geïnstalleerd staat, laten we deze klacht uiteraard nog open staan zodat we samen tot de definitieve oplossing kunnen komen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak tot dusverre.

Mick
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?