Opgelost door Caiway: Ik wil dat we met spoed geholpen worden.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 439481
Gebruiker
Gebruiker1581757091
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een all in glasvezel abonnement maar zit weer zonder signaal. Mijn bedrijven liggen stil terwijl we juist nu zwaar afhankelijk zijn van onze internet diensten. Dit kost ons inkomsten. Daarnaast werkt ons alarmsysteem, de bewakingscameras en de aansturing van de verwarming niet. Zeer ernstig dat jullie je klanten in de steek laten. Klantenservice zeer moeilijk bereikbaar en slechte oplossing.

De oplossing

Met spoed een monteur stuurt en ons niet 3 dagen zonder signaal laat zitten.

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Velzen,

    Vervelend dat u problemen ondervindt met onze diensten. Ik zie in ons systeem inderdaad dat u op 28-4 contact heeft gehad met onze technische dienst en dat er een monteurs afspraak is uitgestuurd om de situatie op uw adres te verhelpen. Nadat de storing is verholpen kunt u contact opnemen om een gepaste compensatie voor het ongemak af te stemmen.

    Helaas kunnen wij als particuliere provider hierin niet meer service leveren dan dat wij al doen. Mocht u deze service onvoldoende vinden, zou ik u adviseren om een pakket af te sluiten bij een provider die zakelijke diensten levert, zoals Delta Zakelijk. Zeker als u zakelijk afhankelijk bent van uw diensten is dit aan te raden om niet voor onverwachte kosten te komen staat zoals helaas in deze situatie is gebeurd.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Denis
    Caiway Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1581757091
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen