Klacht Caiway: Ik wil er van af maar kom niet door de muur heen van een telefoondienst die niet functioneert.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460480
Gebruiker
Glasvezelbuitenaf#Caiway#nooitmeer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Disfunctioneren van de glaskabelaansluiting leidend tot een veel slechtere beeldkwaliteit van de huidige providor met daarnaast allerlei problemen die opgeworpen worden “omdat ik niet onder mijn contract uit kan”.

De oplossing

Stoppen met dit gedoe en me met rust laten. Mocht dat niet lukken dan ga ik 12 maanden met ze mee om ze daarna vaarwel te zeggen (en altijd zwart te maken vanwege malperformance).

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Glasvezelbuitenaf#Caiway#nooitmeer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen