Klacht Caiway: ik woed moe van jullie

Klachtnummer
# 470529
Gebruiker
Oke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil klacht indienen tegen caiway.
ik ben twee jaar klant geweest van jullie vorig mand verhuisd in nieuw adres jullie hebben geen internet kabel in mijneeuw wooing ook niet tv kabel ik heb gaan internet en yv gehaad jullie zeggen ik moet betalen zie ik mij telefoon factuur was 7 euro nu jullie vragen 42 euro wat is gaande hand met jullie allen ligen eigen jammer,

De oplossing

ik wil mij geld terug.jullie hebben geen tv kabel maar jullie stuuren pakte en vraag jullie geld,

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u een storing ervaart op uw nieuwe adres. Wij doen er uiteraard alles aan om storingen z.s.m. te verhelpen.

    Er is op 3-8-2020 tijdens de monteursafspraak kabelschade geconstateerd. Wij kunnen dit soort storingen helaas niet aan zien komen op het moment van verhuizen. De kabel zal z.s.m. hersteld worden door de netwerkbeheerder. Wij komen je graag na afloop hiervan tegemoet met een compensatie.

    We zullen de klacht voor nu openlaten totdat er meer informatie bekend is over de kabelschade, zodat wij direct de compensatie kunnen bespreken.

    Ik hoop u hierbij voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Pepijn
    Caiway Team Webcare

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen