Klacht Caiway: ik woed moe van jullie

Oke

Ik wil klacht indienen tegen caiway.
ik ben twee jaar klant geweest van jullie vorig mand verhuisd in nieuw adres jullie hebben geen internet kabel in mijneeuw wooing ook niet tv kabel ik heb gaan internet en yv gehaad jullie zeggen ik moet betalen zie ik mij telefoon factuur was 7 euro nu jullie vragen 42 euro wat is gaande hand met jullie allen ligen eigen jammer,

ik wil mij geld terug.jullie hebben geen tv kabel maar jullie stuuren pakte en vraag jullie geld,

Caiway

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u een storing ervaart op uw nieuwe adres. Wij doen er uiteraard alles aan om storingen z.s.m. te verhelpen.

Er is op 3-8-2020 tijdens de monteursafspraak kabelschade geconstateerd. Wij kunnen dit soort storingen helaas niet aan zien komen op het moment van verhuizen. De kabel zal z.s.m. hersteld worden door de netwerkbeheerder. Wij komen je graag na afloop hiervan tegemoet met een compensatie.

We zullen de klacht voor nu openlaten totdat er meer informatie bekend is over de kabelschade, zodat wij direct de compensatie kunnen bespreken.

Ik hoop u hierbij voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
    Caiway Team Webcare

Ook een klacht indienen over Caiway?